NMa als werkgever

De NMa hecht aan een professioneel personeelsbeleid. Centraal daarbij staat ‘Talentmanagement’. De afdeling HRM ondersteunt het management in de selectie van getalenteerde medewerkers en in het binden van de medewerkers aan de organisatie. Daarnaast ondersteunt HRM de organisatie in het creëren van mogelijkheden voor medewerkers om zich te ontwikkelen zodat zij in staat zijn hun maximale bijdrage te leveren aan het realiseren van de ambities van de NMa. De Raad van Bestuur vindt het belangrijk dat binnen alle directies van de NMa op dezelfde wijze omgegaan wordt met het HRM-beleid om zo de gewenste cultuur optimaal te stimuleren. Voor de afdeling HRM heeft 2012 mede in het teken gestaan van het voorbereiden van een (strategisch) HRM-beleid voor de nieuwe organisatie, Autoriteit Consument en Markt en het voorbereiden en uitvoeren van het plaatsingsproces in het kader van de fusie. Daarnaast heeft HRM de teams uit de lijn ondersteund bij de voorbereidingen voor de nieuwe organisatie.